Nekateri sproščeni srečneži se vkrcajo na letalo z nasmeškom na obrazu, še vedno pa smo ostali, prekleti s strahom pred letenjem ali potovalno tesnobo. Medtem ko smo še med izrednimi turbulencami na letalskem potovanju vsi enkrat ali dvakrat pomislili na usodni dan, pa tesnoba zaradi letenja ni omejena le na strah pred strmoglavljenjem.

Nevšečnost pri letu lahko vključuje stres, ki je povezan z rezervacijo potovanja (toliko aplikacij za rezervacijo letov!), odhodom na letališče in z njega, … Tako kot karkoli v življenju tudi tukaj ni nobenih zagotovil, lahko pa storite korak k bolj pozitivni izkušnji na potovanju. Preden se odpravite na naslednjo pustolovščino zaradi službe, užitka ali počitnic, preizkusite te nasvete od pogostih letalcev, ki so našli učinkovite taktike obvladovanja strahu pred letenjem ali tesnobo med letom.

1. Na potovanje se odpravite spočiti in preskočite alkohol

Čeprav nekateri svojo anksioznost pred letenjem utapljajo v alkoholu, je dokazano, da dolgoročno samo škodi in poglablja ta strah. Če boste spočiti in trezni boste tudi lažje razmišljali in tako se boste lahko sami prepričali, da se vam pravzaprav ne more zgoditi nič hudega.

2. Zamotite se

Pred letom razmišljajte o stvareh, ki se jih veselite na potovanju, rešujte križanke, sudoku, berite novičke, razmišljajte o načrtih za prihodnost – preusmerite svoje misli.

3. Bodite aktivni pred letom

Vadba sprošča endorfine, zaradi katerih se počutimo srečnejše in manj napete (živčne). Večer pred letom bodite aktivni, telovadite in tako boste lažje prenesli ves stres, ki vas čaka naslednje jutro. To počno tudi mnogi svetovni poslovneži, ki se bojijo letenja.

4. Osredotočite se na dejstva

Dejstvo, da je veliko večja statistična možnost, da imate prometno nesrečo z avtomobilom kot letalsko nesrečo, je resnično. Zato pomislite na to tudi, ko se odpravljate na let. Saj, ko se usedete v avto in odpeljete v službo pa ne občutite vedno tega strahu, kajne? Potem ga ne smete tudi na letalu.

Srečno!