Številni priljubljeni logotipi, ki jih vidimo skoraj vsak dan, imajo mističen izvor. V nekaterih logotipih si lahko ogledate šifrirana sporočila in simbole, ki so jih oblikovalci oblikovali z namenom, da bi pritegnili več pozornosti pri znanih blagovnih znamkah.

1. Uncle Ben’s

, Skrivnosti, ki se skrivajo za znanimi logotipi

Znana blagovna znamka riža in drugih živil se je na ameriškem trgu pojavila že leta 1943. In od leta 1946 je logotip podjetja vseboval fotografijo ostarelega črnca s kravato, čigar prototip je po eni od zgodb, nastal iz obraza človeka z imenom Frank Brown. Lastniki podjetja so ga opazili med večerjo v hotelu in so mu plačali nekaj denarja za pravice uporabe njegovega obraza kot njihovega zaščitnega znaka.

2. Tesla

, Skrivnosti, ki se skrivajo za znanimi logotipi

Tesla Motors sta julija 2004 ustanovila inženirja Martin Eberhard in Marc Tarpenning. Ime podjetja je poklon srbskemu izumitelju Nikoli Tesli. Na družbenih medijih lahko najdete več različnih mnenj o izvoru logotipa podjetja. Nekateri uporabniki menijo, da je oblikovalce navdihnil ženski reproduktivni sistem. Drugi ljudje mislijo, da je logotip mačji nos, kar je celo Elon Musk (šaljivo) potrdil na Twitterju.

Toda v resnici logotip prikazuje odsek električnega motorja, ki ga je leta 1883 izumil Nikola Tesla.

3. Nasa

, Skrivnosti, ki se skrivajo za znanimi logotipi

Ta logotip, ki ga v šali imenujejo mesna kroglica, je leta 1959 zasnoval James Modarelli. Logotip vsebuje reference na različne vidike letalskih in vesoljskih raziskav. Okrogla modra oblika predstavlja naš planet. Zvezde prikazujejo prostor. In rdeče krilo je simbol letenja. Sledi vesoljske ladje, ki kroži po imenu agencije, je vesoljska pot.

4. Versace

, Skrivnosti, ki se skrivajo za znanimi logotipi

Logotip italijanske modne hiše Versace je leta 1987 razvil Gianni Versace. Slavni modni oblikovalec se je zgledoval po skulpturi Meduze Rondanini, ki prikazuje preobrazbo meduze iz zaničevalnega bitja v lepo žensko.

Gianni Versace je za logotip izbrala meduzo, ker je ljudi začarala, da so se zaljubili vanjo in jim ni bilo poti nazaj. Upal je, da se bo to zgodilo tudi ljudem, ki nosijo oblačila in čevlje znane blagovne znamke.


Zadnji prispevki

Prejšnji članekZakaj je prepogosto fotografiranje vaših otrok škodljivo?
Naslednji članek14 zvezdnikov, ki so si podobni, čeprav si niso v sorodu