Hoja je ena izmed najlažjih oblik vadbe, za katero ne potrebujete nobene dodatne opreme, pa tudi sicer za hojo ne zapravite skoraj nič. Kar je še pomembneje, hojo lahko izvajate kjerkoli in kadarkoli. Ker nam sodoben način življenja in pomanjkanje časa vse prevečkrat onemogočata dovolj gibanja in redne telesne vadbe, vam v nadaljevanju predstavljamo nekaj nasvetov, kako se lotiti hoje, ko se odpravljate na delo ali ko ste v službi.

1. Ko se odpravite peš v službo, spremljajte število prehojenih korakov na vašem pametnem telefonu. Spremljajte svoje korake in kilometre, ki ste jih pri tem naredili, in to počnite vsaj nekaj dni, da boste dobili rezultat, koliko prehodite na poti do službe in med službo. Morda boste presenečeni nad številom kilometrov med vašim delovnim časom.

2. Privoščite si odmor na nogah. Čas kratkega odmora uporabite za to, da se na hitro sprehodite okoli stavbe ali po ulici, kjer se nahaja vaše podjetje. Zakaj bi torej zapravljali čas na hodniku ali ob kramljanju z ostalimi sodelavci, ko lahko medtem nekaj koristnega naredite za svoje zdravje in telo.
3. Privoščite si kratek sprehod po kosilu. To je odličen način, kako porabiti kalorije, ki ste jih zaužili s kosilom. Namesto, da po obilnem kosilu pol ure sedite, si raje privoščite kakšen lahek in zdrav obrok, nato pa pojdite ven na zrak in si privoščite sprehod nazaj do službe.

4. Namesto dvigala uporabite stopnice in pojdite peš. To je eden izmed nasvetov, ki si jih je vredno zapomniti, saj si boste pri hoji po stopnicah okrepili vaše noge in zadnjico. Še nasvet: ko stopate na posamezno stopnico, vedno stopite s celim stopalom, saj boste le tako dosegli pozitiven učinek.

5. Če živite dovolj blizu vaše službe, pojdite na delo peš. Avto pustite na dvorišču in pustite, da vaše noge opravijo delo namesto njega. Vzemite si dovolj časa, da se boste lahko sproščeno sprehodili in se psihično pripravili na nov delovni dan. Hoja domov pa bo za vas spet sproščujočega pomena, saj bo razbremenila stres in napetost od dela.

6. Če se odpravite na delo z avtom, ne izberite najbližjega mesta za parkiranje. Dodatni koraki od avta pa do vrat vašega delovnega mesta vam bodo samo koristili tako pri porabi kalorij kot tudi pri boljšem psihičnem počutju pred novim delovnim dnevom.

7. Izberite daljšo pot. Najkrajša razdalja med dvema točkama je ravna črta, vendar pa boste več korakov hoje in kilometrov na delovno mesto dobili tako, da boste izbrali daljšo pot. Na začetku bo verjetno težko, saj si boste morali vzeti kakšno minuto več, vendar se boste sčasoma navadili in si boste na koncu hvaležni, da delate nekaj koristnega za svoje telo.
Za konec še nasvet

Pomembno je, da začnete hoditi počasneje in počasi nadaljujete z vse hitrejšem tempom. Hitreje kot se boste premikali, boljši bo vaš metabolizem ter močnejši boste postali. Ko se bo povečala vaša moč, se bo z njo povečala tudi vzdržljivost. Zato le hitro pot pod noge, da se bo vaše telo okrepilo in postalo fit tudi takrat, ko se odpravljate v službo ter bo dejavno tudi med vašim delovnim časom!