Verjetno mislimo, da vemo vse o marketinških trikih. In pristopi kot sta ‘2 za ceno 1’ in ‘le 9,99’ na nas ne delujejo več. Toda na koncu to le niso edini triki, ki jih tržniki potegnejo iz žepa. Podjetja so pozorna in ne skrbijo le za prodajo, temveč tudi za zadovoljstvo strah, ki jih želijo obdržati. Ta dejavnik poveča možnosti, da bo stranka opravila impulziven nakup, tako pri ženskah kot pri moških. In to bo na koncu povečalo dobiček podjetja.
1. Majhna darilca štejejo
Ne glede na to, kako visoka je cena v primerjavi s konkurenco, bo majhno darilo pretehtalo verjetnost, da boste nakup pravili tam, kjer ga boste prejeli. Pa čeprav je darilo vredno le 20 centov.
2. Točke zvestobe in navidez cenejši izdelki
Še kdo pridno nabira točke zvestobe in z njimi potem po polovični ceni kupuje izdelke? No, ti izdelki verjetno niso tako zelo znižani. Ampak občutek je pa dober, ko se nam zdi, da so.
3. Zbiranje nalepk
Ob nakupu nad 10 € dobite nalepko, ki jih kasneje vaši otroci zbirajo in lepijo v albume. Ne, to ni lepa gesta trgovine. To je način, da zapravite več, kot ste prvotno mislili, ker če vam manjka 1 € do tega, da dobite nalepko, boste verjetno kupili še nekaj zraven.
4. Če je nekaj prestižno, si ljudje tega želimo
Saj ni razlika v kakovosti, razlika je v blagovnih znamkah. Navadno pa je popolnoma vseeno, če kupimo čevlje brez znamke za 15 € ali čevlje, ki imajo znamko za 150 €.
5. ‘Bulla Bulla’ efekt
Privlačijo nas masovne stvari, če bo trgovina neke izdelke postavila na sredino in do vrha napolnila stojalo, bo to privlačilo več ljudi – pa čeprav izdelki ne bodo znižani.