Okolju prijazno gibanje je osvojilo milijone ljudi po vsem svetu. Gre za skrb za okolje na splošno in za svoje zdravje. Vsak dan se pojavi na desetine novih dobrih navadČe pa slepo sledite vsaki od njih, bi lahko dejansko škodovali svojemu zdravju.

5. Vsak dan uporabljajte kremo za sončenje

V preteklosti so ljudje uporabljali zaščito pred soncem le med počitnicami, danes pa jo uporabljajo še preden gredo za kratek čas ven. Leta 2019 so postali zaskrbljeni zaradi dejstva, da se nekatere kemikalije v kremah absorbirajo skozi kožo in so začel raziskovalno delo. Rezultat je posodobitev pravil o uporabi kreme za sončenje iz leta 2011.

Do takrat, dokler nimamo natančne ocene tveganj, strokovnjaki priporočajo uporabo krem ​​za sončenje na mineralni osnovi namesto alternativ. To je zato, ker minerali, kot sta cinkov oksid in titanov dioksid, ustvarjajo fizično oviro na koži, ki odbija sončno svetlobo. Ne raztopijo se in se ne absorbirajo, zato so varnejši in učinkovitejši.

4. Jemanje veliko prehranskih dopolnil

Trenutno so prehranska dopolnila zelo priljubljena. Lahko pa bi bilo nevarno, da jih vzamete brez predhodnega posvetovanja z zdravnikom. Najnovejše študije torej kažejo, da lahko visoki odmerki magnezija, vitamina B6 in železa negativno vplivajo na zdravje starejših.

Preden vzamete kakršne koli dodatke, se morate posvetovati s specialistom. Seveda morate za zdravje dobiti dovolj vitaminov, vendar je bolje, da jih dobite iz uravnotežene prehrane. Mnenje, da lahko prehranska dopolnila jemljete brez tveganja za svoje zdravje, je napačno. Preveč je tako slabo kot premalo.

Prehranska dopolnila

3. Odpoved mlečnim izdelkom

V zadnjem času so mlečni izdelki pogosto demonizirani. Če nimate prehranskih omejitev (alergije ali druge težave), boste zaradi neuporabe mlečnih izdelkov ostali brez res pomembnih hranilnih snovi in ​​lahko imate prebavne težave. Poleg tega mlečni izdelki vsebujejo kalcij in vitamin D, ki sta potrebna za vaše kosti.

2. Prekomerno uživanje beljakovinskih ploščic

Beljakovinske ploščice so tisto, kar potrebujete po intenzivnem in težkem treningu. Vsaj tako nam govorijo številni fitnes trenerji. Toda ali je res res?

Dejstvo je, da beljakovinske ploščice niso sveža zelenjava in sadje, ki rastejo na drevesih. Zelo pogosto mnogi ljudje pozabijo, da ne vsebujejo le veliko kalorij, ampak tudi maščobe in sladkor. To zagotovo ni tisto, kar vaše telo potrebuje po težkem treningu v telovadnici. Prav tako ne smete jesti preveč beljakovinskih ploščic.

1. Uporaba dnevnih higienskih vložkov

Dnevni higienski vložki so zelo udobni za uporabo in so lahko zelo koristni za ženske, zato jih resnično mikajo. Strokovnjaki pa so prepričani, da bi lahko dražili občutljivo kožo. To še posebej velja za dišeče.

Prejšnji članek7 načinov, s katerimi se bojujete proti alergijam na hišne ljubljenčke
Naslednji članekŠtudija trdi, da so očetje bolj pozorni do hčerk. Drži?