Naenkrat bi iz vas lahko lahko izbruhnilo 100 različnih besed, ki bi jih radi povedali nazaj, da razložite svoj vidik in dobite svoj prav.

Pritisk vam naraste, srce vam začne biti in v vas besni kot poletni vihar. Ustavite se! Z jezo in nejevoljo ne boste ničesar rešili. Ostanite profesionalni in zadržite svoja čustva. Zadihajte. Nato pomislite na to, da je dokazano, da večina prepirov in konfliktov izhaja iz dejstva, da nasprotna oseba misli, da ni dovolj razumljena in slišana. Zato bodite pametnejši in reagirajte bolj zrelo.

Preden hitite razlagati svoj vidik, začnite s stavkom: ”Razumem, kaj te moti”. Ob tem navedite točno to, kar osebo moti, s tem mu namreč najbolj pokažete, da je slišan. Primer: ”Razumem, da te jezijo moje napake” in nato naredite premor, šele potem, če je sploh potrebno, razložite svoj vidik.

Stavki, ki bodo prav tako omilili konflikt:

– ”Slišim te, kar praviš”.
– ”Razumem, kaj želiš povedati”
– ”Razumem, moti te da..”

Praktično ponovite besede, ki jih pravi nasprotna oseba, s tem ji date jasno vedeti, da jo poslušate in razumete in napetost se bo nedvomno takoj sprostila in pogovor se bo lahko nadaljeval umirjeno.

loading...

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.