Če želite izgubiti težo, je najpomembnejše vzpostaviti zdrav načina življenja, s katerim lahko živite in takšnega, ki daje rezultate. Dekle, o katerem bomo pisali v nadaljevanju, je zasnovalo načrt, kako se spoprijeti s težavami s težo, ki so jo mučile že celo življenje in na koncu je shujšala za 10 konfekcijskih številk. Sedaj svoje nasvete za hujšanje deli z drugimi.

Hannah Lester, šolska knjižničarka iz Puxica, je dejala, da so se njene težave s telesno težo začele v študijskih letih. Hitra hrana je postala enostavna izbira hrane, saj je tam tudi delala. Tehtala je približno 130 kilogramov, visoka pa je le okoli 160 centimetrov. Zavedati se je začela, da je čas za spremembe.

Služba po zaključeni fakulteti je Lesterjevi dejansko pomagala obrniti življenje v pravo smer. S sodelavci se je pridružila izzivu, v katerem so morali vsi shujšati. Začela je počasi in preprosto: od januarja do maja 2012 bi poskušala izgubiti 15 kilogramov. Da bi ji šlo dobro od rok, je ustvarila načrt.

  • Iz svoje prehrane je izločila vso hitro hrano in gazirane pijače.
  • Vsak dan je pila veliko vode.
  • Začela je hoditi na sprehode.

Na svoje presenečenje je cilj dosegla že marca, dva meseca prej, kot je upala. Zavedala se je, da je na pravi poti, zato je življenje začela obračati v novo smer in na koncu izgubila še 22 kilogramov. Ko ji je to uspelo je svoj načrt dopolnila.

  • Začela je uporabljati ‘stepper’ v telovadnici in podaljševati svoj čas sprehodov.
  • Začela si je kuhati svojo hrano, ki je avtomatsko bila bolj zdrava.

V treh letih je izgubila še dodatnih 34 kilogramov.

Hannah ima za vse, ki se borijo s telesno težo, tri nasvete, za katere verjame, da so ji pomagali shujšati in lahko pomagajo tudi drugim:

  • Ohranite oblačila, ki ste jih nosili, ko ste bili težji. Spominjajo vas, kako daleč ste prišli na svoji poti.
    Proslavite majhne zmage. Majhne stvari se na koncu seštejejo.
    Zastavite si smiselne cilje. Če bo vaš načrt čim bolj enostaven, vam bo pomagal, da se ga boste držali.