Torej, vsak dan telovadite, pazite s čim se prehranjujete, dovolj spite, ne pijete alkohola, ampak tehtnica še vedno ne kaže niti kilograma manj? Razlog tiči morda v naslednjih razlogih, ki so najpogostejši razlogi, da teža ostaja, kljub temu, da se trudite shujšati na vsak način.
Zaužijete premalo kalorij ali ste prehitro znižali nivo zaužitih kalorij
Čeprav je zelo pomembno, da nadzorujete vnos kalorij v vaše telo, tega ne smete spremeniti prehitro. Če pojeste premalo kalorij se lahko zgodi, da se vam metabolizem upočasni in posledično ne izgubljate kilogramov.
Raznoliki treningi
Zelo pomembno je, da uživate v športu s katerim se ukvarjate in trenirate za boljšo postavo, vendar je pomembno tudi, da delate raznolike vaje.
Pozabili ste na “potuhnjene kalorije”
Čeprav ste zelo skrbni, morda pozabljate, da ste partnerju ukradli čokoladico po večerji, ali da ste ob malici v službi spili 2 dcl jagodnega soka. Res morate biti pazljivi.
Minilo je premalo časa
Hujšanje potrebuje svoj čas, ne pričakujte, da boste v enem tednu izgubili 5 kilogramov. Pustite času čas, ob doslednem upoštevanju pravil, trdem delu in veliko volje, vam bo zagotovo uspelo.