Do 30 % ljudi trpi za kronično nespečnostjo, s starostjo in izobrazbo pa se povečuje število tistih, ki uživajo uspavalne tablete. Morda se sprašujete, zakaj se vedno zbudite nenaspani. Težava je lahko v najmanjših stvareh, na katere sploh niste pomislili.

1. Sintetična posteljnina

Posteljnina iz naravnih materialov je hladnejša in zagotavlja boljšo zračnost. Prav tako bolje absorbira vlago. Nasprotno, sintetična posteljnina zadrži toploto in je lahko razlog za nočno potenje. Zaradi tega se vso noč premetavate in obračate in morda trpite zaradi draženja, ki ga povzročajo nekatere sintetične tkanine.

2. Eterična olja

Čeprav nam nekatera eterična olja pomagajo, da se pomirimo, kot je sivka, mnoga od njih delujejo ravno obratno. Eterična olja citrusov vas lahko ohranjajo budne. Poleg tega, če ste eden tistih ljudi, ki razpršijo eterična olja kar na vašo blazino, ne pozabite, da lahko nekatera olja povzročijo opekline.

3. Težave s ščitnico

Tisti, ki imajo težave s ščitnico, pogosto trpijo za spalno apnejo (zastoji pri dihanju). Lahko povzroči redna prebujanja, zato se boste po nočnem spanju morda počutili utrujeni, namesto da ste polni energije. Disfunkcija ščitnice pogosto vodi tudi do motenj cirkadianih ritmov.

4. Pomanjkanje magnezija

Magnezij je bistven element, ki vpliva na vašo sposobnost spanja. Če vašemu telesu primanjkuje tega hranila, se boste morda težko sprostili. Poleg tega je zaradi nizke ravni magnezija lahko posledica tudi trzanje mišic ali sindrom nemirnih nog. Zato se dodatki pogosto uporabljajo za zdravljenje nespečnosti.

5. Rastline

Pri postavljanju rastlin v spalnico morate biti previdni. Nekatere gospodinjske rastline so lahko strupene za ljudi. Če imate astmo, lahko nekatere rastline sprožijo stanje, če ste alergični nanje. Poleg tega lahko plesen ali druge bakterije na steni povzročijo škodo in posledično poslabšajo kakovost vašega spanca.

Prejšnji članekKaj na vrtu sejemo in sadimo v aprilu? (Posodobljeno 2022)
Naslednji članekIdeje za dekoracijo z lestvijo