Magnezij uporablja vsak posamezen organ v telesu in ima ključno vlogo v več kot 300 bioloških reakcijah. Ta makro-mineral je najbolj znan po svojih učinkih na mišični in živčni sistem in ga pogosto imenujejo “pomirjujoč mineral”. Dokazano je, da pomanjkanje tega pomembnega minerala sproži več simptomov in zdravstvenih stanj, od migrenskih glavobolov do srčnih napadov. Če vas je kdaj prebudil neprijeten telesni krč, ste imeli nepojasnjeno utrujenost ali celo tesnobo, je lahko kriv nizek nivo magnezija.

Nekateri viri poročajo, da skoraj 80 % ljudi ne uživa zadostnega magnezija. To je v veliki meri posledica tega, kar se imenuje: moderna prehrana, kjer so predelana živila dobila prednost pred hranljivimi sestavinami.

Torej, kako vemo, ali imamo pomanjkanje? Preberite: 5 simptomov pomanjkanja magnezija

Najboljši viri magnezija v hrani

Priporočeni dnevni vnos magnezija za odrasle je 310–320 mg za ženske in 400–420 mg za moške. Z magnezijem so polna naslednja živila:

  • temna listnata zelenjava,
  • sončnična semena,
  • mandlji,
  • avokado,
  • kvinoja,
  • temna čokolada,
  • banane,
  • losos …

Bistvo: uživanje uravnotežene prehrane, bogate s celotno, nepredelano hrano, je najboljše zdravilo. Če menite, da vam morda primanjkuje magnezija, razmislite o rednem vključevanju več zgoraj naštetih, z magnezijem bogatih živil. Kot vedno se posvetujte s svojim zdravnikom.

Prejšnji članekNatečaj naj hišni ljubljenčki 2020: #8 Hana in Cof
Naslednji članekUganka: Pomagajte deklici najti svoje igrače