V teh časih je toliko izbire živil, da včasih res ne vemo, kaj je dobro za naše telo. Ogromno marketinških trikov se uporablja za vzpodbujanje nakupa hrane, naravnih izdelkov, živil brez maščob ali brez glutena, hrane, ki blagodejno vpliva na možgane – se sprašujete, če res obstaja? Pojavile so se raziskave in dokazale, da hrana, ki dobro vpliva na možganske aktivnosti resnično obstaja in še okusna je.

  1. Jagode

Rdeč, sladek sadež preprečuje prehitro starostno izgubo spomina in, po nekaterih raziskavah, celo upočasni razvoj Alzheimerjeve bolezni.

2. Rozine 

Rozine so izjemen vir kalcija in bora, ravno slednji pa vzpodbuja možganske funkcije.

3. Špinača

Špinača vsebuje veliko Vitamina K, ki vzpodbuja kognitivne miselne procese. Raziskava, v kateri so ostareli ljudje dnevno pojedli dve porciji špinače, je pokazala, da so imeli boljše kognitivne sposobnosti kot tisti, ki je niso zaužili.

4. Pomaranče

Naravni dar Vitamina C. Kakšne so koristi tega vitamina, vam verjetno ne rabimo pisati, ampak ali ste vedeli, da visoka raven vitamina C izboljšuje miselne procese in izboljša spomin?

5. Orehi

Vsi oreščki so izjemno zdravi, če jih le uživate v normalnih količinah. Orehi vsebujejo ogromno omega 3 maščobnih kislin, ki blagodejno vplivajo na več funkcij v našem telesu. Pripomorejo pa tudi k izboljšanju spomina in izboljšajo koncentracijo.

 

Seveda blagodejno na možgane vplivajo tudi druga živila, kot so: paradižnik, brokoli, ingver, losos, ribe, česen, limone, šampinjoni, mandlji, zeleni čaj, avokado itd.