Raziskovalna skupina iz Velike Britanije je odkrila, da 46% otrok noče jesti zelenjave. Poleg tega je 75% anketiranih staršev izrazilo zaskrbljenost glede prehrane svojih otrok. Povsem razumljivo je, da želimo otrokom dati vse vitamine, ki jih potrebujejo, da postanejo močni in zdravi.

Na srečo obstaja veliko staršev, ki so že na različne načine poskušali otroka prehranjevati zdravo, nekateri pa se slišijo celo obetavno, poglejmo.

  1. Vzemite otroka s seboj, ko greste po nakupih

Svoje otroke vključite v izbiro hrane za obroke, pokažite jim, od kod prihaja. Še boljša ideja bi bila, da svojega otroka odpeljete na kmečko tržnico, saj je manj verjetno, da bi imeli kakšne nezdrave izdelke, ki bi jih lahko pritegnili.

2. Z omakcami se daleč pride

“Omakce niso najbolj zdrava hrana,” si morda mislite, a na trgu je dejansko toliko različic omak, nekatere pa ne vsebujejo nepotrebnega sladkorja. Prelivi na osnovi humusa, salse in jogurta so le nekateri od hranljivih in okusnih omak, s katerimi lahko vaš otrok poskusi z različnimi zelenjavami. So tudi odlična možnost prigrizkov.

3. Bodite izvirni

To je priložnost, da vaša ustvarjalnost zasije. Poskusite otrokove krožnike razporediti v smešne obraze, imamo srečo, da so zelenjava in sadje tako pisani! Poleg tega lahko poskusite najti zabavna imena za svoje jedi, se spomnite “mravlje na hlodu”? Za obroke, ki jih najpogosteje kuhate, lahko ustvarite svoje različice.


Prejšnji članekTriki, ki jih uporabijo pri fotografiranju hrane, da izgleda še bolj vabljivo
Naslednji članekNaredi sam: Ustvarjanje s kamenčki