Bi vam prehranjevanje, ki temelji na vaši krvni skupini – O, A, B ali AB – lahko pomagalo zmanjšati telesno težo in vas naredilo bolj zdrave? Naturopat Peter J. D’Adamo je razvil dieto po krvnih skupinah, ki je mnogim prinesla željene rezultate – izboljšanje počutja, znižanje telesne teže in na splošno boljše zdravje.

D’Adamo trdi, da hrana, ki jo jeste, kemično reagira na vašo krvno skupino. Če sledite prehrani, zasnovani za vašo krvno skupino, bo vaše telo učinkoviteje prebavilo hrano. Izgubili boste težo, imeli boste več energije in pomagali preprečevati bolezni.

Kaj lahko jeste?

To je odvisno od vaše krvne skupine. D’Adamo priporoča za vsako vrsto:

Krvna skupina 0: Prehrana z visoko vsebnostjo beljakovin, ki vsebuje veliko pustega mesa, perutnine, rib in zelenjave ter lahka žita, fižol in mlečne izdelke. D’Adamo priporoča tudi različne dodatke za pomoč pri težavah s trebuhom in drugih težavah, za katere pravi, da jih imajo ljudje s tipom O.

Krvna skupina A: brezmesna prehrana, ki temelji na sadju in zelenjavi, fižolu in stročnicah ter polnozrnatih žitih – v idealnem primeru organska in sveža, saj D’Adamo pravi, da imajo ljudje s krvjo tipa A občutljiv imunski sistem.

Krvna skupina B: Izogibajte se koruzi, pšenici, ajdi, leči, paradižniku, arašidom in sezamu. Tudi piščanec je problematičen, pravi D’Adamo. Spodbuja uživanje zelene zelenjave, jajc, nekaterih vrst mesa in mlečnih izdelkov z nizko vsebnostjo maščob.

Krvna skupina AB: Hrana, na katero se morate osredotočiti, vključuje tofu, morske sadeže, mlečne izdelke in zeleno zelenjavo. Pravi, da imajo ljudje s krvjo tipa AB ponavadi nizko želodčno kislino. Izogibajte se kofeinu, alkoholu in prekajenemu mesu.

Če še ne poznate svoje krvne skupine, boste to morali ugotoviti. Rezultati bodo natančno določili, katero hrano lahko uživate.

Vadba?

Dieta za krvno skupino priporoča vaje glede na vašo krvno skupino. Na primer, predlaga jogo ali tai chi za tip A in B ter živahne aerobne vaje, kot sta tek ali kolesarjenje do ure, za tip O.

Kdaj diete ne smete upoštevati?

  • Kadar imate dieto predpisano s strani zdravnika glede na vaše stanje.
  • Kadar imate težave z zdravjem, vendar še niso diagnosticirane.
  • Kadar imate kronično bolezen, ki omejuje vnos nekaterih živil.

 

Prejšnji članekRecept: Božansko mehki buhteljni
Naslednji članekZnate rešiti tale matematični račun? 99 % ljudi odgovori napačno