Morda se počutite obkroženi z veliko informacijami, ki trdijo, da vas vodijo, kako postati bolj zdravi ali srečnejši in obljubljajo, da boste prerojeni. Predlagamo, da ne verjamete vsemu, kar slišite ali preberete. Nekateri miti so samo to: miti. Pokažite razumen dvom, kadar se vam zdi nekaj preveč norega, da bi bilo res, ali, še bolje, opravite svoje raziskave in preverite, kaj je primerno za vaše telo in duha.

Vsak dan popijte 8 kozarcev vode

Če ste žejni, je priporočljivo, da vzamete steklenico vode in jo spijete – še posebej, če ste ravnokar telovadili. Ne pozabite pa, da tudi druge pijače vsebujejo vodo, na primer čaj ali brezalkoholni napitki, zato je vaš vnos vode na splošno večji.

Pitje preveč vode obstaja in je lahko za vas nevarno, ker se ledvice ne morejo znebiti odvečne vode. Vsi imamo različna telesa, zato boste morda potrebovali več ali manj kot 8 kozarcev na dan. Nobenega znanstvenega dokaza ni, da ima odvečna voda kakršne koli koristi za zdravje.

Jejte veliko korenja, ker izboljšuje vid

To pravzaprav ni res. Čeprav je korenje zelo zdrava zelenjava, ki ga lahko vključite v svojo prehrano, vam ne bo dalo nočnega vida. Res je bogat z  vitaminom A, ki pomaga pri vidu, vendar ga ne bo izboljšal. To je mit, ki prihaja iz štiridesetih let.

Čeprav je korenje zdravo, lahko uživanje preveč korenja povzroči stanje, imenovano karotenemija, ki zaradi betakarotena v njih povzroči razbarvanje kože. Tudi več drugih vrst sadja in zelenjave vsebuje ta pigment v sebi.

Več spanca ob vikendih vam lahko pomaga nadoknaditi izgubljeni spanec

Spanje je bistvenega pomena za dobro telesno in duševno zdravje, vendar ne boste mogli nadoknaditi vseh tistih neprespanih noči, če boste v soboto dobili še nekaj ur. Če preveč spite, boste morda imeli neprijetne duševne težave.

Uživajte malo ogljikovih hidratov

Keto dieta je postala priljubljena po vsem svetu, ker ljudje z njo dejansko shujšajo. Ko ne jeste ogljikovih hidratov, vaše telo spremeni preostalo maščobo v energijo, ki jo potrebuje za vaše delovanje. Dolgoročno vam ne bo pomagalo, če ne boste uživali ogljikovih hidratov. Lahko poskusite odstraniti predelane ogljikove hidrate, na primer belo moko ali beli sladkor, vendar cela zrna vsebujejo veliko vlaknin, ki so pomembna za zdravo življenje.

Prejšnji članekIdeje za velikonočni zajtrk
Naslednji članekDaljši dnevi, boljše razpoloženje: Kako čim bolje izkoristiti poletni čas?