Napihnjen trebuh je v prvi vrsti občutek zategnjenosti, pritiska ali polnosti v trebuhu. Lahko ga spremlja vidno napihnjen (otekel) trebuh ali pa tudi ne. Občutek se lahko giblje od rahlo neprijetnega do močno bolečega. Običajno mine čez nekaj časa, vendar je pri nekaterih ljudeh to ponavljajoča se težava. Prebavne težave in hormonska nihanja lahko povzročijo ciklično napenjanje. Ponavadi bo pomagala že spremenjena prehrana. Preverite, kaj morate uživati, da bo napihnjenost izginila.

Avokado

Ti hruškasti plodovi so polni kalija. Vaše telo potrebuje kalij za uravnavanje ravni natrija, ki posledično nadzoruje količino vode, ki jo zadržujete. Bolje kot deluje ta sistem, manj boste napihnjeni.

Živila, ki vam pomagajo pri lajšanju napihnjenosti

Banane

Tudi banane so polne kalija. Ena študija je pokazala, da so ženske, ki so pojedle banano pred vsakim obrokom, manj napihnjene kot tiste, ki tega niso. Strokovnjaki menijo, da je to zato, ker prinašajo določene črevesne bakterije, ki pomagajo umiriti nastajanje plinov v trebuhu.

, Živila, ki vam pomagajo pri lajšanju napihnjenosti

Zelena

Za pospeševanje hidracije pojejte zeleno in s tem poživite prebavo. Kot bonus zelena zagotavlja tudi nekatere flavonoide (drobne rastlinske molekule), ki zmanjšujejo vnetje v telesu – tudi v črevesju.

Živila, ki vam pomagajo pri lajšanju napihnjenosti

Kurkuma

Ta začimba, ki daje curryju rumeno barvo, vsebuje spojino kurkumin. Študije kažejo, da lahko kurkumin ukroti simptome napihnjenosti, olajša nelagodje, uravnava prebavni sistem in zmanjša napenjanje.

, Živila, ki vam pomagajo pri lajšanju napihnjenosti

Poprova meta

Študije kažejo, da lahko poprova meta pomaga sprostiti mišice v vašem prebavnem sistemu. To pomaga potisniti pline, da razbremeni napihnjenost želodca.

, Živila, ki vam pomagajo pri lajšanju napihnjenosti

Ingver

Ingver z začinjenim okusom poskrbi za pretok črevesnih sokov. To pomaga vaši prebavi in ​​pomaga hitreje izprazniti želodec, kar preprečuje napenjanje.

, Živila, ki vam pomagajo pri lajšanju napihnjenosti

Šparglji

Šparglji so dober vir inulina, netopne vlaknine, ki hrani dobre bakterije v črevesju in vam pomaga ohranjati red.

, Živila, ki vam pomagajo pri lajšanju napihnjenosti

Paradižnik

Dieta, ki vključuje paradižnik, vas bo napolnila z likopenom, antioksidantom, ki deluje protivnetno po vsem telesu. Paradižnik je tudi poln kalija, ki znižuje raven natrija v telesu, ki povzroča napihnjenost.

, Živila, ki vam pomagajo pri lajšanju napihnjenosti

Prejšnji članek4 nasveti, kako narediti najlepšo torto doma!
Naslednji članekSlabosti in težave sončnih panelov na hiši