Vsi smo že kdaj doživeli to nenadno željo po spanju takoj po obroku. Izkazalo se je, da ni kriva samo ljubezen do spanja ali naporen delovni dan. Krivec so lahko tudi nekatera živila. Poglejmo, katera hrana nas naredi zaspane in zakaj.

Mlečni izdelki

Med vsemi mlečnimi izdelki imajo trdi siri najbolj sproščujoč učinek, saj vsebujejo veliko kalcija. Dodajanje krekerjev siru bo povzročilo močnejšo željo po spanju, saj ogljikovi hidrati okrepijo delovanje triptofana – aminokisline, ki nam pomaga pri spanju.

zaspani, Če jeste ta živila, lahko postanete utrujeni in zaspani

Mandlji

Mandlji so bogati s triptofanom, aminokislino, ki proizvaja melatonin, ki je pogosto znan kot “hormon spanja”. Poleg tega so ti oreščki polni magnezija, ki lajša mišično napetost in povzroča zaspanost.

zaspani, Če jeste ta živila, lahko postanete utrujeni in zaspani

Banane

Sladkor, kalij in magnezij, ki jih najdemo v bananah, olajšajo vstop triptofana v možgane in povzročijo zaspanost.

zaspani, Če jeste ta živila, lahko postanete utrujeni in zaspani

Orehi

Orehi vsebujejo manj triptofana kot mandlji, vendar imajo svoj vir melatonina. Raziskave so pokazale, da orehi povečajo raven tega hormona v krvi in ​​povzročijo, da se počutite precej zaspani.

zaspani, Če jeste ta živila, lahko postanete utrujeni in zaspani

Češnje

Češnje, zlasti kisle češnje, imajo razmeroma visoko vsebnost melatonina. Vendar, če zaužijete pest svežih češenj, se ne bo nič spremenilo. Če popijete kozarec češnjevega soka, vas bo v kratkem času premamil spanec.

zaspani, Če jeste ta živila, lahko postanete utrujeni in zaspani

Kamilični čaj

Kamilica je polna glicina, aminokisline, ki ima blag pomirjevalni učinek, ki sprošča mišice in živčni sistem. Po skodelici kamiličnega čaja se lahko zgodi, da boste komaj držali odprte oči.

zaspani, Če jeste ta živila, lahko postanete utrujeni in zaspani

Beli riž

Beli riž ima visok glikemični indeks, ki lahko povzroči zaspanost 3 do 4 ure po tem, ko ste končali z obrokom.

zaspani, Če jeste ta živila, lahko postanete utrujeni in zaspani

NE SPREGLEJTE: 5 načinov, s katerimi hujšate med spanjem

Prejšnji članek6 načinov za ustvarjanje rustikalne skandinavske kuhinje
Naslednji članek5 razlogov, zakaj se potite več kot običajno (in razlog ni toplo vreme)