Izguba teže se lahko zdi zelo težka. Včasih se vam zdi, da delate vse v redu, vendar še vedno ni rezultatov. Morda dejansko ovirate svoj napredek z upoštevanjem zgrešenih ali zastarelih nasvetov.

Tu je nekaj pogostih napak, ki jih ljudje naredijo, ko poskušajo shujšati:

1. Osredotočate se le na tehtnico

Številni dejavniki lahko vplivajo na težo, ki jo kaže tehtnica, vključno z nihanji tekočine, povečanjem mišične mase in težo neprebavljene hrane. Morda izgubljate telesno maščobo, tudi če se odčitki na tehtnici ne spremenijo veliko.

2. Uživanje preveč ali premalo kalorij

Če zaužijete preveč kalorij, lahko pridobite težo. Po drugi strani pa vas premalo kalorij lahko hudo izstrada in zmanjša vaš metabolizem in mišično maso, kar bo na koncu privedlo do pridobivanja teže.

3. Ne telovadite ali preveč telovadite

Pomanjkanje gibanja lahko povzroči izgubo mišične mase in nižjo presnovo. Po drugi strani pa preveč gibanja ni niti zdravo niti učinkovito in lahko povzroči hud stres.

4. Ne dvigujete uteži

Dviganje uteži ali trening odpornosti lahko pomagata povečati hitrost presnove, povečati mišično maso in spodbuditi izgubo maščobe, vključno s trebušno maščobo.

5. Izbira živil z malo maščob ali dietna hrana

Hrana brez maščob ali dieta prehrana je običajno bogata s sladkorjem in lahko povzroči lakoto in večji vnos kalorij.

6. Ne jeste dovolj beljakovin

Visok vnos beljakovin pomaga pri hujšanju z zmanjšanjem apetita, povečanjem občutka sitosti in pospeševanjem presnove.

7. Ne jeste dovolj vlaknin

Če uživate dovolj vlaknin, lahko zmanjšate apetit, ker vas napolnijo, tako da jeste manj. Prav tako vam lahko pomaga, da absorbirate manj kalorij iz drugih živil.

8. Še vedno pijete sladkane pijače

Če odstranite sladkane pijače in gazirane, vendar še naprej pijete sadni sok, še vedno uživate veliko sladkorja in verjetno boste na splošno vnesli več kalorij.

Prejšnji članek5 nasvetov za boljše spanje ponoči
Naslednji članekIščete življenjskega sopotnika? Te lastnosti zagotovo NE bi smele biti pomembne